° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

Monday, September 14, 2009

Diri Saya



Saya seorang yang ringkas je...... cuma saya agak pendiam dengan orang yang tidak dikenali, saya berumur 24 tahun tahun, saya mempunyai lapan orang adik beradik iaitu anak yang kedua. saya anak sulung perempuan, berat sikitlah tanggjawabnya tapi saya gembira mempunyai keluarga yang besar macam-macam kerenahnya....... nak-nak masa berkumpul ramai-ramai masa tu lah paling best...

Sebelum ni saya belajar di Technology Park Malaysia, gembira gak belajar kat sane.... satu bilik 2 orang, time cuti bile bosan duk kat bilik, saya dan kawan-kawan suka berjalan-jalan di kawasan tersebut, maklumlah tempat dalam taman bleh cari buah-buahan contohnya nangka & mangga. Petronas pun menjadi tempat persinggahan saya.....

Tapi sekarang habis dah belajar, dah bekerja pun.... banyak juga tempat yg pernah saya kerja dekat kemaman ini, tempat last sy bekerja buat masa nilah sekarang................. sebuah syarikat saya belajar untuk buat blog ni, bnyk lah juga pengalaman yang saya perolehi..... kerja kat sini kadang2 best jg kerana ade juga lah belajar benda-benda baru, contohnya dpt bljr buat blog.....









No comments:

Post a Comment