° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

Saturday, October 24, 2009

Ini aku adalah gambar aku dan member di tempat keje ku..... tapi sekarang mereke berdua telah berhenti keje......

kedua-dua menyambung pelajarannya tapi tempat berlainan tau.....

sekali-skala aku rindu gak kat dia org, nak-nak klu berkumpul ramai-ramai memang kecoh....

Aku menulis blog ini, kerna tiba-tiba je.... rasa rindu kat dieorang..... rindu dengan gelak tawa mereka berdua.... entah bile dapat berkumpul beramai-ramai dengan rakan sekeje sekarang & rakan sekeje dahulu.... aku ingin sangat berkumpul beramai-ramai..... harap2 hasratku tercapai.....

Gambar di atas ini plak adalah rakanku yang paling rapat mase tu...... namanya imah, dialah temptku berkongsi masalah dengannnya......

Aku tetap berhubung....tapi tak lah macam dulu bila bekerja dengannye memang x bosan ade je... cite yg ingin dikongsi.......

Aku xthu knp aku begitu rapat dengannya padahal sebelum ni aku tidak mengenalinya mungkin kerana satu kepala kot....

Aku x postkan blog pada hari aku buat blog ni, maklumlah cbuk skit, pada keesokan harinya aku masuk keje tengahari x sempat nak sambung blog tapi aku berpuas hati dan gembira.....

Pada 25/10/2009, tak disangka-sangka masitah & kakak yang datang pastu imah plak yg datang akhirnya terubat juga rinduku pada dia orang walaupun sedikit, biarpun mereka berdua datang hanya sekejap, skali aku terfikir inilah betapa indahnya & agongnya cipta Allah s.w.t. Bila perasaanku mengingati seseorang tidak lama kemudian dia pasti muncul.......

Ibarat terjadi pada rakanku..... padahal mereka berdua datang secara berasingan dan tidak terserempat pun antara mereka berdua walaupun pada hari yang sama dan dapat berjumpa denganku......

Sesungguhnya Maha suci Engkau ya Allah, tidak lah Engkau ciptakan semua ini sia-sia. Maha suci Engkau..... Subhanallah Maha Pencipta atas segala sesuatu..

No comments:

Post a Comment